طالبی زاد: حضور ملی پوشان اسکواش در لیگ برتر زنان باعث کیفیت و هیجان مسابقات شد

سرپرست و مربی تیم الماس کویر حدید یزد گفت: با حضور ملی پوشان اسکواش در لیگ برتر زنان شاهد رقابتهایی بکیفیت و پرهیجان بودیم.

سمانه طالبی زاد سرپرست و مربی تیم الماس کویر حدید یزد زنان قهرمان لیگ برتر اسکواش زنان در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون اسکواش درباره رقابتهای این فصل اظهار داشت: با توجه به حضور بازیکنان تیم ملی در اکثر تیم ها، مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود و شاهد رقابتهای باکیفیت و خوبی بودیم.

وی درباره میزبانی این دوره از رقابتها گفت: میزبانی مسابقات در دور اول در گرگان بسیار خوب برگزار شد. دور دوم در تهران با توجه به گرمای شدید و نداشتن سیستم سرمایشی مناسب در سالن مسابقه، شرایط سختی را برای بازیکنان ایجاد کرده بود اما با این وجود مسابقات به خوبی برگزار شد.


سرپرست و سرمربی تیم قهرمان لیگ برتر اسکواش با اشاره به نقاط قوت و ضعف رقابتهای این فصل بیان داشت: نقطه قوت لیگ امسال حضور بازیکنان ملی پوش بود که در تیم ها پخش شده بودند تا شاهد مسابقاتی سطح بالا و پرهیجان بین تیم ها باشیم. نقطه ضعف لیگ امسال کم بودن تعداد تیم ها بود و امیدواریم در لیگهای آینده تیم های بیشتری در لیگ شرکت کنند.


طالبی زاد درباره برنامه این باشگاه برای رقابتهای فصل آینده گفت: امسال دومین سال متوالی قهرمانی تیم الماس کویر حدید با همین ترکیب بود و همین نشان دهنده یک تیم پرقدرت و مستعد در لیگ اسکواش است. امیدوارم در لیگ سال آینده بتوانیم همچنان قهرمان بمانیم و ترکیب تیم برنده را حفظ کنیم.

در پایان از همرامی و حمایت اسپانسر تیم الماس کویر حدید و نجفی مدیر عامل محترم این مجموعه کمال تشکر را دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *