شیرانی: تقویم برای لیگ بسیار مهم است/ شهرهای بزرگ باید در اسکواش تیمداری کنند

مربی تیم پالایش نفت آبادان قهرمان لیگ برتر اسکواش گفت: باید تقویم دقیق و ثابت برای لیگ در نظر بگیرند تا تیمها تکلیف خود را بدانند.

داریوش شیرانی مربی تیم پالایش نفت آبادان قهرمان لیگ برتر اسکواش در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون اسکواش درباره رقابتهای این فصل اظهار داشت: رقابتهای فصل جاری نسبت به فصل قبل به دلیل شرکت نکردن برخی از تیمها کیفیت همیشگی را نداشت اما در نهایت با زحمت فدراسیون و دلگرمی عزیزی پور رئیس فدراسیون به تیمها ‌و میدان دادن به همه بازیکن‌ها به خوبی به پایان رسید.

وی درباره انتظاراتش برای فصل آینده لیگ گفت: امیدوارم برای فصل آینده برنامه مسابقات به گونه ای باشد که در مسابقات کشوری، تقویم دقیق و ثابت برای لیگ در نظر بگیرند تا تیمها تکلیف خود را بدانند و بتوانند خود را برای مسابقات آماده کنند و به مشکل برخورد نکنند. تقویم برای لیگ بسیار مهم است.

وی درباره برنامه های تیم نفت آبادان برای رقابتهای فصل آینده لیگ برتر اسکواش بیان کرد: خداراشکر نفت پالایش آبادان توانست مجددا از عنوان قهرمانی خود در لیگ دفاع کند. این اتفاق مهی بود و امیدوارم این قهرمانی درآینده هم تداوم داشته باشد. درفصل جدید تمام تلاشمان را می کنیم که بتوانیم شاکله تیممان را حفظ کرده و چند جوان باستعداد نیز به ترکیب تیم اضافه کنیم.

وی در پایان گفت: از مسئولین خواهش می کنم برای بالا رفتن کیفیت و کمیت لیگ برای توسعه آن در تمامی شهرها به ویژه شهرهای بزرگ برنامه ریزی کنند. شهرهای بزرگ پتانسیل تیمداری در اسکواش را دارند و در لیگ برتر باید شهرهایی همانند اصفهان، شیراز، مشهد و دیگراستانها حضور داشته باشند. برای حضور این شهرها در لیگ برتر اسکواش باید راهکاری در نظر گرفت و آنها را تشویق کرد تا جذب اسکواش شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *