فینالیست های مسابقات اسکواش قهرمانی کشور رده سنی کمتر از 15، 17 و 19 سال تبریز مشخص شدند

پس از ۳ روز رقابت فینالیست های مسابقات اسکواش قهرمانی کشور پسران رده سنی کمتر از 15، 17 و 19 سال تبریز مشخص شدند

به گزارش سایت رسمی فدراسیون اسکواش، مرحله نیمه نهایی مسابقات اسکواش قهرمانی کشور پسران رده سنی کمتر از 15، 17 و 19 سال پایان یافت و نفرات راه یافته به فینال مشخص شدند.

در رده سنی کمتر از 15 سال یوسف قریشی توانست با نتیجه ۳ بر صفر از سد آریا عمودی نژاد عبور کند و به فینال راه پیدا کند، همچنین در همین رده سنی امیر حسین رستمی نیز موفق شد ۳ بر ۰ رایان گلابیان را شکست دهد و دیگر فینالیست این رده باشد، بر این اساس فینال این رده سنی یوسف قریشی و امیر حسین رستمی برگزار خواهد شد.

در رده سنی کمتر از 17 سال علی عزیزی توانست ۳ بر 1 از سد فرزاد حق خواه بگذرد، و راهی دیدار فینال شود، در دیگر مسابقه این رده سنی علی رحیمی کاری و آرین جعفر طیار به مصاف یکدیگر رفتند که علی رحیمی کاری موفق شد ۳ بر صفر حریف خود را شکست دهد و راهی فینال شود و فینال این رده سنی بین علی رحیمی کاری و علی عزیزی برگزار خواهد شد.

همچنین در رده سنی کمتر از ۱۹ سال محمد چنگانیان و صالح آخانی به مصاف هم رفتند که چنگانیان موفق شد در ۳ ست متوالی حریف خود را شکست دهد و راهی دیدار فینال شود و در دیگر بازی این رده سنی امیر حسین رضازاده توانست ۳ بر 2 از سد عرفان مهدی پور بگذرد و دیگر فینالیست این رده شود، بنابر این فینال این رده سنی بین محمد چنگانیان و امیر حسین رضا زاده برگزار خواهد شد.

مسابقات فینال این سه رده سنی از ساعت 09:00 روز دوشنبه در خانه اسکواش تبریز برگزار می‌شود.

امیر عزیزی پور رییس فدراسیون به منظور حضور در فینال و آیین اختتامیه در تبریز حضور دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *