رئیس هیات اسکواش کردستان انتخاب شد

“آناهیتا گل‌محمدی” با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس هیات اسکواش استان کردستان انتخاب شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون اسکواش، مجمع انتخابات هیات اسکواش کردستان روز شنبه با حضور بابک فقیر نایب رئیس فدراسیون اسکواش برگزار و آناهیتا گل‌محمدی با کسب ۱۱ رای از ۱۲ رای ماخوذه، رئیس این هیات شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان در این جلسه اظهار کرد: استان دارای ظرفیت های بسیار خوبی در رشته های مختلف ورزشی است و این استعدادها باید کشف و شکوفا شود.

“آمنه غلام ویسی” خواستار تعامل رییس هیات اسکواش با ارگان‌های دولتی و بخش خصوصی برای توسعه این رشته ورزشی شد و افزود: ما نیز برای توسعه ورزش اسکواش تمام تلاش خود را بکار می‌گیریم.

وی بر لزوم بروز بودن دانش مربیان اسکواش تاکید کرد و افزود: مهمترین مشکل استان در این رشته ورزشی، نبود سالن تخصصی اسکواش است که باید ایجاد شود.

رییس هیات اسکواش کردستان هم گفت: اجرای برنامه‌های استعدادیابی به صورت منظم، تشکیل کمیته های هیات با استفاده از افراد باتجربه و برگزاری دوره‌های مربی‌گری و داوری از جمله برنامه های بنده در دوره ریاست بر هیات است.

“آناهیتا گل محمدی”، برگزاری دوره‌های آموزشی و استعدادیابی برای پایه ریزی تیم‌ها، برگزاری مسابقات داخلی و میزبانی مسابقات کشوری، همکاری بیشتر با آموزش و پرورش و استفاده از معلمان ورزش را از دیگر برنامه‌های خود اعلام کرد.

وی بر همکاری با دانشگاه‌ها برای تقویت ورزش اسکواش تاکید کرد و ادامه داد: تلاش برای ارتقای زیرساخت‌های اسکواش با همکاری شهرداری و راه اندازی هیات‌های شهرستان‌ها در دستور کار خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *