رمضانی: در مسابقات قهرمانی بزگسالان آسیا در ترکیب تیم بازیکنان جوان نیز قرار خواهند داشت

الهام رمضانی مربی تیم ملی بانوان: یکی از تصمیمات مهم ما آنست که در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا در ترکیب تیم بازیکنان جوان نیز قرار خواهند داشت.

الهام رمضانی مربی تیم ملی بانوان در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون اسکواش گفت: مرحله دوم اردوی انتخابی تیم ملی بانوان از تاریخ 5 الی 11 اردیبهشت ماه با حضور 8 ورزشکار شامل 4 ورزشکار بزرگسال و 4 بازیکن جوانان به میزبانی استان یزد برگزار شد.


وی ادامه داد: این اردوها به جهت آمادگی برای مسابقات قهرمانی تیم آسیا و بعد از آن جوانان پاکستان، بعد از این اردو 4 نفر را برای مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب خواهیم کرد، روند اردو به این صورت بوده است که ورزشکاران در 2 تایم صبح و بعد از ظهر به تمرین میپرداختند، همچنین نیز به جهت ریکاوری با هماهنگی میزبان 2 جلسه تمرین استخر نیز داشته اند.


الهام رمضانی افزود: روند انتخابی به این صورت بوده است که بعد از آنکه بازیکنان در انتخابی شرکت کردند فعالیت ها زیر نظر گرفته میشود و برمبنای لیگ، مسابقات جایزه بزرگ، قهرمانی کشوری و عملکرد در اردوی انتخابی بررسی میشود و بر اساس آیتم های فوق بهترین ها انتخاب می شوند.


الهام رمضانی مربی تیم ملی بانوان در پایان خاطر نشان کرد: یکی از تصمیمات مهم ما آنست که برای مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا در ترکیب تیم بازیکنان جوان نیز قرار دهیم، همچنین در این مرحله از اردو در کنار تمرینات مسابقات دوره ای نیز برگزار کردیم تا آنالیز کنیم بازیکنان در چه وضعیتی قرار دارند و عملکرد کدام یک بهتر میباشد و تمرینات نیز مطابق با فاکتور های مد نظر دنبال کردیم، اردوی بعدی نیز از 12 خرداد تا زمان اعزام به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *