رمضانی: ورزشکاران حاضر در اردوی تیم ملی بانوان از انگیزه بالایی برخوردار هستند

الهام رمضانی: ورزشکاران حاضر در اردوی تیم ملی بانوان از انگیزه بالایی برخوردار هستند

الهام رمضانی مربی تیم ملی بانوان در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون اسکواش گفت: اردوی تیم ملی بانوان ( بزرگسالان و جوانان کمتر از ۱۹ سال) ، از تاریخ ۱۳ الی ۱۹ بهمن ماه به میزبانی استان گلستان در خانه اسکواش گرگان در حال برگزاری است‌.

وی ادامه داد: در این اردو ۸ بازیکن حضور دارند که ۴ بازیکن بزرگسال دیانا مقری، فاطمه فلاحتی، غزال شرف پور، فرشته اقتداری و نیز ۴ بازیکن کمتر از ۱۹سال نارگل رمضان زاده، پارمین نکوپایان، نازنین تقی نژاد و شکیبا قلی پور از ورزشکاران حاضر در اردو میباشند.

رمضانی افزود: این اردو ها جهت آمادگی اعزام تیم به مسابقات قهرمانی آسیا جوانان و بزرگسالان میباشد که در خرداد و تیر ماه سال آینده برگزار تشکیل شده است.

مربی تیم‌ ملی بانوان ادامه داد: تمرینات در دو تایم صبح و بعدازظهر انجام میشود، فضای خوبی فراهم شده است که بازیکنان جوان میتوانند در کنار بازیکنان با تجربه تمرین کنند و باعث پیشرفت بازی خود شوند، با توجه به اینکه تیم بسیار جوانی داریم سرمایه گذاری بر روی این بازیکنان و جذب حامی مالی باعث میشود تا ما شاهد تحولات بزرگی در آینده باشیم، همگی ورزشکاران حاضر در اردو از انگیزه بالایی برخوردار هستند و در یک جو خوب با تفکر حرفه ای روی انجام تمرینات متمرکز هستن، امیدوارم تا زمان اعزام تمرینات و اردو ها به صورت منظم انجام شود و زمانی که بازیکنان به شهر خود برمیگردند تمرینات را طبق برنامه ای که برایشان نوشته شده است انجام دهند.

الهام رمضانی مربی تیم ملی در پایان خاطر نشان کرد: میزبان محترم همه تلاش خود را برای هرچه بهتر برگزار شدن اردو انجام دادند که ازشون تشکر دارم، اما باید استاندارد و امکاناتی که در اختیار ملی پوشان قرار داده میشود تغییر کند، و جا دارد از ریاست محترم فدراسیون و حمایت ها و بینش حمایتی که نسبت به بانوان دارد تشکری داشته باشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *