فینالیست های مسابقات بین المللی ایران جونیور دختران مشخص شدند.

پس از ۲ روز رقابت فینالیست های مسابقات بین المللی اسکواش ایران جونیور دختران مشخص شدند

به گزارش سایت رسمی فدراسیون اسکواش، مرحله نیمه نهایی مسابقات بین المللی ایران جونیور در بخش دختران در رده های سنی کمتر از ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷، ۱۹ پایان یافت و نفرات راه یافته به فینال مشخص شدند.

در رده سنی کمتر از ۱۱ سال مهرگان قریب توانست با نتیجه ۳ بر . از سد هلما جوهری عبور کند و به فینال راه پیدا کند، همچنین در همین رده سنی نیایش محمودی ۳ بر . از سد نیایش خیر اندیش عبور کند و فینال این رده بین مهرگان قریب و نیایش محمودی برگزار شود.

در رده سنی کمتر از ۱۳ سال سانای اسدی توانست ۳ بر . از سد آرینا شیرخانقاه بگذرد و راهی دیدار فینال شود و در دیگر مسابقه این رده سنی تینا تورانی و اریسا صادقی به مصاف یکدیگر رفتند که تینا تورانی موفق شد ۳ بر . حریف خود را شکست دهد و راهی دیدار فینال شود و فینال این رده بین سانای اسدی و تینا تورانی برگزار میشود.

در رده سنی کمتر از ۱۵ سال پرنیان نجفی و باران روحانی باهم به رقابت پرداختند که در پایان پرنیان نجفی موفق شد در ۳ ست متوالی حریف خود را شکست دهد و راهی دیدار فینال شود، و نیز در دیگر بازی شاینا امیری و عسل محمدی به مصاف یکدیگر رفتند که شاینا امیری موفق شد ۳ بر ۱ از سد عسل محمدی عبور کند و دیگر فینالیست این رده شود و بنابر این فینال این رده بین پرنیان نجفی و شاینا امیری خواهد بود.

در رده سنی کمتر از ۱۷ سال پارمین نکوپایان و آیلین بابایی به مصاف هم رفتند که نکوپایان موفق شد ۳ بر ۱ از سد حریف خود بگذرد، و در دیگر بازی نیز باران محمد پور و ثمین حسن پور باهم به رقابت پرداختند که محمد پور موفق شد ۳ بر ۲ از سد حسن پور بگذرد و فینال این رده سنی بین نکوپایان و محمد پور برگزار خواهد شد.

در رده سنی کمتر از ۱۹ سال نرگس سلطانی و نازنین تقی نژاد به مصاف هم رفتند و سلطانی موفق شد در ۳ ست متوالی از شد تقی نژاد بگذرد و در دیگر بازی این رده سنی شکیبا قلی پور و فاطمه فلاحتی باهم به رقابت پرداختند که قلی پور موفق شد ۳ بر ۰ حریف خود را شکست دهد و راهی دیدار فینال شود و فینال این رده سنی بین سلطانی و قلی پور برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *