مجمع سالانه هیات چهارمحال و بختیاری با حضور رییس فدراسیون برگزارشد

مجمع سالانه هیات چهارمحال و بختیاری با حضور رییس فدراسیون برگزارشد.

مجمع عمومی سالیانه هیات اسکواش استان چهارمحال و بختیاری باحضور امیر عزیزی پور رییس و بابک فقیر نائب رئیس فدراسیون اسکواش برگزار شد.
سلیمی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان در این جلسه به عنوان نایب رئیس مجمع، ضمن خیر مقدم میهمانان از تلاش های بی وقفه رییس هیات اسکواش استان و اعضای هیات بدون داشتن زیر ساخت ها و نبود امکانات تشکر کرد.

آرش محمدی نافچی رییس هیات اسکواش استان نیز با شرح عملکرد هیات گفت : در ارزیابی هیات های استانی سراسر کشور رتبه استان را از ۳۴ به ۱۳ ارتقا دادیم و امیدواریم بتوانیم با ایجاد زیرساخت و تربیت ورزشکاران و مربیان و داوران بیشتر ورزش اسکواش را در این استان یکی ازقطب های اسکواش کشور کنیم.

امیر عزیزی پور رییس فدراسیون اسکواش و رییس مجمع نیز ضمن تشکر از تلاش ها و پشتکار آرش محمدی و تیم اسکواش استان اضافه کرد: همت و پیشرفت این هیات بدون امکانات مثال زدنی است ولی تمامی این تلاش ها با نبود کورت پیشرفتی ندارد و اعلام کرد تمام تلاش و اولویت فعالیت هیات بایدبرای ساخت کورت و ایجاد زیر ساخت باشد .

لازم به ذکر است: با توجه به اهمیت ایجاد زیر ساخت و توجه اساسی ریاست فدراسیون به این مسئله با رای مثبت اعضای مجمع مقررشد تا اقدامات لازم برای ساخت مجموعه به هیات رئیسه تفویض شود تا مراحل ساخت کورت در شهرکرد تسریع یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *