‍ اسکواش سیستان و بلوچستان روی ریل پیشرفت

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی هیات اسکواش استان، شیما شهریاری سرپرست هیات اسکواش استان سیستان و بلوچستان از عملکرد رو به رشد هیات در چند ماهه اخیر، پس از سال ها وقفه خبر داد و اظهار داشت: در راستای توسعه این رشته با برنامه ریزی مدون هیات، دوره های آموزشی و برگزاری کلاسهای توجیهی و آموزشی ویژه مربیان و اسکواش بازان استان و همچنین خانواده ها صورت گرفته است.

وی با اشاره به دیداری که با رئیس فدارسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران داشته، افزود: نگاه فدارسیون نسبت به توسعه این رشته در مناطق کم برخوردار ویژه و جدی بوده و با اهدای تجهیزات و امکانات به ورزشکاران اسکواش استان گامی موثری در این جهت برداشته است.

سرپرست هیات اسکواش استان، یادآور شد: از اقدامات قابل توجه هیات اسکواش استان می توان به تعمیر و تجهیز کورت اسکواش سالن ورزشی زاهدان در خوابگاه صالحین اشاره کرد که با مبلغ 70 میلیون تومان بهسازی صورت گرفته است.

شیما شهریاری، همچنین گفت: برای اولین بار ورزشکاران اسکواش استان به مسابقات جایزه بزرگ کشور اعزام شدند که نوید و چشم انداز روشنی برای قهرمان پروری خواهد بود.

وی در پایان افزود: هم اکنون بیش از 30 ورزشکار در رشته اسکواش در استان سیستان و بلوچستان در دو بخش آقایان و بانوان فعالیت دارند که تلاش خواهیم کرد با مشارکت آموزش و پرورش دوره های استعدادیابی در بخش پایه در مناطق مختلف سیستان و بلوچستان صورت گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *