بازیکنان برتر مسابقات استانی همدان بمناسبت شب یلدا معرفی شدند

ربانی مهر رئیس هیات اسکواش استان همدان گفت:بر اساس برنامه ریزی انجام شده هر سال ۴ دوره مسابقات به صورت فصلی برگزار میشود که شاهد استقبال خوب پسران و دختران رده های سنی از مسابقات بودیم .
رئیس هیات اسکواش استان همدان گفت :
هدف از برگزاری مسابقات افزایش سطح کیفی و مهارتی بازیکنان است و افراد منتخب در اولویت اعزام به مسابقات کشوری هستند .
وی گفت : یکی از مزیت های اسکواش همدان جذب کودکان و فعالیت خوب کمیته استعدادیابی در سال های اخیر بوده است که روز به روز افراد جدیدی جذب ورزش اسکواش می شوند که با علاقه و انگیزه به اجوزش اسکواش می پردازند.
ربانی مهر گفت: بعد از برگزاری مسابقات اسکواش به مناسبت شب یلدا با حضور داوران و برگزاری مسابقات در بخش دختران کمتر از ۱۳ سال مهیا امیری شیخ و مهرانه پشتوار به عنوان دو نفر برتر این بخش از مسابقات معرفی شدند و در بخش پسران کمتر از ۱۱ سال ، آریا عباس بیگی و بارمان بهمن پور رتبه های اول و دوم و در بخش پسران کمتر از ۱۳ سال ، امیر عباس ربانی را به اول و دانیال شاهسوند رتبه دوم را کسب کردند که از این افراد در روزهای آینده تقدیر خواهد شد و از فدراسیون برای این افراد مدال هایی به همراه لوح تقدیر داده خواهد شد .
رئیس هیات اسکواش استان همدان گفت:اولویت هیات ، توسعه زیرساخت ها در کنار استعدادیابی است که خوشبختانه همین باعث کسب رتبه سوم کشور توسط هیات اسکواش استان همدان شده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *