برگزاری جشنواره روز جهانی اسکواش در استان اردبیل با شعار هر خانواده یک تیم اسکواش

روز جمعه بیست و یکم مهر ماه، هیأت اسکواش استان اردبیل جشنواره روز جهانی اسکواش را با حضور گرم و صمیمی خانواده‌ها و علاقمندان آن در خانه اسکواش اردبیل برگزار نمود.

به گزارش روابط عمومی هیات اسکواش استان اردبیل ، جشنواره روز جهانی اسکواش در خانه اسکواش اردبیل با شعار هر خانواده یک تیم اسکواش با حضور سرپرست و اعضاء هیأت اسکواش استان اردبیل و حضور گرم و صمیمی خانواده‌ها و ورزشکاران و دیگر علاقمندان به این ورزش برگزار گردید.

در این مراسم برنامه های از جمله برگزاری مسابقات دوستانه ویژه سنین زیر نه سال و نوزده سال با هدف اجراء اسکواش نمایشی، اهداء جوایز برندگان برتر مسابقات همراه با جوایز ویژه به جهت ایجاد انگیزه برای ورزشکاران این رشته ورزشی، نقاشی  اسکواشی ویژه کودکان، تجلیل از حامی مالی هیأت اسکواش استان اردبیل، و همچنین تقدیر از مربی پرتلاش و دلسوز هیأت اسکواش استان اردبیل مسعود مردوار اجرا گردید.

حمید صفری، سرپرست هیأت اسکواش استان اردبیل در این مراسم ضمن تبریک روز جهانی اسکواش و تشکر از حمایت های خالصانه مسئولین فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران در جهت ترویج و گسترش این ورزش مفرح و جذاب در سـطح کشــور، گــفت: بدون شک مهم ترین هدف ورزش به خصوص ورزش اسکواش سلامت روح و روان و جسم می باشد و این امری است که با هم فکری و مشارکت همگانی امکان پذیر هست.

وی مهم ترین مشکل هیات را کمبود بودجه و نبود توپ و  راکت  عنوان نمود که ابراز امیدواری نمود، با مساعدت فدراسیون اسکواش این مشکل هم هر چه زودتر بر طرف خواهد شد.

حمید صفری، سرپرست هیأت اسکواش استان اردبیل با اشاره به اینکه ورزش اسکواش جزء ورزش های المپیکی قرار گرفته است، ضمن قدردانی از حمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، خواستار توجه ویژه به این رشته ورزشی در  جهت همگانی و تعمیم هر چه بیشتر آن در سطح استان شد.

وی در پایان مراسم از کادر اجرائی هیأت، مسعود مردوار(مربی برتر و کمیته حقوقی هیأت)، عزیزه بخشنده(نائب رئیس هیأت)، سمیه محمدی(کمیته استعداد یابی هیأت) و فاطمه ملکی (دبیر و روابط عمومی هیأت) در برگزاری هر چه بهتر مراسم روز جهانی اسکواش در استان اردبیل تقدیر و تشکر نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *