خانه اسکواش را در قزوین راه اندازی می کنیم

صدیقه ربیعی رئیس هیأت اسکواش استان قزوین اظهارداشت: با توسعه این رشته و همکاری روسای شهرستانها تلاش می کنیم بتوانیم خانه اسکواش را در استان راه اندازی کنیم و در کنار آن زیرساخت‌ها را در شهرستانها گسترش دهیم.

وی بیان کرد: با راه اندازی خانه اسکواش می توانیم خون تازه ای به کالبد این رشته تزریق کنیم و اهداف خود در توسعه این رشته بانشاط بویژه در شهرستانها عملی کنیم.

ربیعی تصریح کرد: استعدادهای خوبی در مناطق مختلف استان بویژه در مدارس و دانشگاهها داریم که با کمک روسای هئیت های شهرستانها باید شکوفا شود و تا زیرساخت ها مهیا نشود این مهم ممکن نخواهد شد.

رئیس هیأت اسکواش استان قزوین یادآورشد: همگانی کردن این رشته را در اولویت برنامه ها داریم اما امروز کمترین ورزشکار را داریم که بیشتر آنها در قزوین متمرکز شده اند و در برنامه 4 ساله حتما روی کودکان ۴ سال به بالا متمرکز خواهیم شد تا ورزشکاران مستعد شناسایی شوند و تحت پوشش قرار گیرند‌.

ربیعی گفت: در سال گذشته نیز توانستیم مشکل روشنایی سالن اسکواش را حل کنیم و جلسات هم اندیشی با روسای شهرستانی هم تشکیل شد و در کنار آن مسابقات دوستانه، جلسات هم اندیشی با مربیان اسکواش، طرح جذب و استعدادیابی ورزشکاران، تجلیل از جانبازان ورزشکار، حضور در برنامه های فرهنگی و کارگاه دانش افزایی توسط هیئت صورت گرفت.

وی اظهارداشت: امسال نیز با برگزاری مراسم ویژه روز جهانی اسکواش با طرح «هرخانواده یک تیم اسکواش» برای توسعه و همگانی شدن این رشته گام برداشته ایم.

رئیس هیأت اسکواش استان قزوین تصریح کرد: برنامه مهمی که در تقویم ورزشی پیش بینی شده برپایی کارگاه آموزشی اسکواش درنیمه دوم امسال است تا برای شهرستانها مربی تربیت کنیم.

ربیعی افزود: برگزاری مسابقه در دهه فجر در دو بخش آقایان و بانوان، فعال شدن کمیته استعدادیابی در مهد کودک ها و مدارس و تجلیل از مربیان فعال و پیش کسوت در اسفند ماه و برنامه های فرهنگی از دیگر اولویت های نیمه دوم سال است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *