فینالیست های مسابقات بین المللی اسکواش ایران جونیور پسران مشخص شدند

پس از ۳ روز رقابت فینالیست های مسابقات بین المللی اسکواش ایران جونیور در بخش پسران مشخص شدند

به گزارش سایت رسمی فدراسیون اسکواش، مرحله نیمه نهایی مسابقات بین المللی اسکواش ایران جونیور پسران در رده های سنی کمتر از ۱۱،۱۳،۱۵،۱۷،۱۹ پایان یافت و نفرات راه یافته به فینال مشخص شدند.

در رده سنی کمتر از ۱۱ سال اهورا فیروزی توانست با نتیجه ۳ بر ۲ از سد محمد رادین عبدالهی عبور کند و به فینال راه پیدا کند، همچنین در همین رده سنی محمد طاها نجفی ۳ بر ۲ از سد پندار ترکزاد عبور کند و فینال این رده بین اهورا فیروزی و محمد طاها نجفی برگزار شود.

در رده سنی کمتر از ۱۳ سال امیر رضا الوانساز توانست ۳ بر ۰ از سد مصطفی احراری بگذرد و راهی دیدار فینال شود، در دیگر مسابقه این رده سنی امیر مهدی خراشادی زاده و سامیار صفری به مصاف یکدیگر رفتند که خراشادی زاده موفق شد ۳ بر ۱ حریف خود را شکست دهد و راهی فینال شود و فینال این رده سنی بین امیر رضا الوانساز و امیر مهدی خرشادی زاده برگزار خواهد شد.

در رده سنی کمتر از ۱۵ سال رایان گلابیان و امیر حسین رستمی با هم به رقابت پرداختند که در پایان گلابیان موفق شد با نتیجه ۳ بر ۰ رقیب خود را شکست دهد و راهی فینال شود، و نیز در دیگر بازی این رده سنی یوسف قرشی و ارشک احمد آبادی به مصاف هم رفتند که قرشی موفق شد ۳ بر ۰ از سد احمد آبادی بگذرد و دیگر فینالیست این رده شود و بنابر این فینال این رده سنی بین رایان گلابیان و یوسف قرشی خواهد بود.

در رده سنی‌ کمتر از ۱۷ سال آریا عمودی نژاد و علی عزیزی به مصاف یکدیگر رفتند که عمودی نژاد موفق شد در سه ست متوالی از سد عزیزی بگذرد و در دیگر بازی این رده نیز فرزاد حق خواه و علی رحیمی با هم به رقابت پرداختند که رحیمی موفق شد ۳ بر ۰ حق خواه را شکست دهد و فینال این رده سنی بین عمودی نژاد و رحیمی برگزار خواهد شد.

و در رده سنی کمتر از ۱۹ سال محمد چنگانیان و محمد صالح آخانی به مصاف هم رفتند که چنگانیان موفق شد ۳ بر ۲ از سد رقیب خود بگذرد و در دیگر بازی این رده سنی نیز سید مبین سیدان و پارسا اشجعی به مصاف یکدیگر رفتند که سیدان موفق شد با نتیجه ۳ بر ۱ از سد اشجعی بگذرد، بنابر این فینال این رده سنی بین محمد چنگانیان و سید مبین سیدان برگزار خواهد شد.

مسابقات فینال این رقابت ها از ساعت ۰۹:۳۰ فردا در مجموعه ورزشی مهرآیین برگزار می شود.

این مسابقات از تاریخ ۲۶ الی ۲۹ شهریور ماه به میزبانی فدراسیون اسکواش در مجموعه ورزشی انقلاب در حال برگزاری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *