مراسم اصلی روز جهانی اسکواش در پارک ائل گلی تبریز برگزار شد

به همت هیات اسکواش استان و شهرداری کلانشهر تبریز، مراسم اصلی روز جهانی اسکواش در پارک ائل گلی تبریز برگزار شد.
در این مراسم عظیم و منسجم، حسن زاده رئیس و فرهادی نائب رئیس هیات اسکواش استان، میزبان عزیزی پور رئیس فدراسیون، کتابفروش دبیرکل و کمپانی رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون از پایتخت و ستوده نژاد رئیس اداره ورزش و جوانان استان، نوایی رئیس اداره ورزش و جوانان تبریز و سهرابی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز بودند.
حسن زاده ضمن تشکر از همکاری شهرداری تبریز و اداره ورزش و جوانان استان گفت: این برنامه کم نظیر حاصل حمایت این عزیزان از ورزش همگانی و چندین روز تلاش و برنامه ریزی کادر اجرایی هیات استان می باشد و من از همه این عزیزان صمیمانه تشکر می کنم.
وی همچنین یادآور شد: با هماهنگی ها و پیگیری های رئیس فدراسیون و هیات اسکواش استان و حمایت شهرداری کلانشهر تبریز امیدواریم تا پایان سال شاهد افتتاح کورت های ائل گلی تبریز نیز باشیم. چرا که استعدادهای این رشته ورزشی برای رشد و شکوفایی و اجرای مسابقات ملی در این کلانشهر نیازمند زیرساخت های استاندارد می باشد.
وی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در این روز بزرگ گفت: ابراهیم زاده مدیر روابط عمومی هیات استان به مناسبت روز جهانی اسکواش، ویژه نامه ۱۲ صفحه ی وزینی را که حاوی فعالیت های یکساله هیات در راستای توسعه این رشته ورزشی در استان می باشد، تهیه و در اختیار مسئولین و عموم مردم قرار داد.
در ادامه این مراسم حسین رضایی قهرمان پیوند اعضای اسکواش استان، مدال نائب قهرمانی خود را به هیات اسکواش استان تقدیم کرد.
شفیعی دبیر هیات اسکواش استان در توضیح برنامه های تدارک دیده شده روز جهانی اسکواش تبریز گفت: بعد از آماده شدن کورت های نمادین در میان مردم، مربیان مجرب و پرتلاش اسکواش استان ( حامد شمس القرائی، فاطمه تقوی، نیره هاشمی، حنانه حقیقی) ضمن معرفی اسکواش، در میان کودکان و نوجوانان به استعدادیابی این رشته ورزشی پرداختند.
وی در تشریح این روز بزرگ برای خانواده بزرگ اسکواش استان یادآور شد: تیم برگزار کننده این مراسم آقایان (برادران شمس القرائی، رضایی، رضوی، دستجردی، یزدانی، فرزان، عباس زاده، اصغری) و خانم ها ( تقوی، هاشمی،حقیقی، ابراهیم زاده، متینی، هوشمند، شفیعی فرد، نسجیان، اسماعیل زاده، پورحقیقی) بودند که من از همه این عزیزان تشکر می کنم.
شایان ذکر است: خانواده ها در کنار آشنایی با اسکواش و استعدادیابی با برنامه های مفرح، بازی ها و سرگرمی های شاد دیگر در کنار موسیقی زنده اوقات خوشی را گذراندند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *