مسابقات آزاد اسکواش استان اردبیل گرامیداشت دهه فجر

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر مسابقات قهرمانی اسکواش استان اردبیل در دو بخش آقایان و بانوان و در رده سنی جونیور و آزاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ، بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر مسابقات قهرمانی اسکواش استان اردبیل در دو بخش آقایان و بانوان و در رده سنی جونیور و آزاد به همت هیات اسکواش استان و با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری به مدت دو روز با شرکت 25 ورزشکار مرد و 18 ورزشکار زن در خانه اسکواش اردبیل برگزار گردید.

حمید صفری سرپرست هیأت اسکواش استان اردبیل ضمن تشکر از اعضاء هیأت در برگزاری هر چه بهتر این مسابقات عنوان نمود: برگزاری مسابقات اسکواش به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر ضمن ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین ورزشکاران می تواند بعنوان یک کار فرهنگی و ارزشمند،در سطح آمادگی بازیکنان نیز موثر و قابل توجه باشد.
وی افزود: برای اولین بار در این دوره از مسابقات شاهد قضاوت داور رسمی اسکواش، در بخش آقایان و بانوان بودیم که امیدواریم در سال جدید با برگزاری دوره های داوری و مربیگری در استان اردبیل شاهد ارتقای هر چه بهتر این رشته مهیج در استان باشیم.

حمید صفری سرپرست هیأت اسکواش استان اردبیل با اشاره به موضوع استعداد یابی تصریح کرد: در تلاش هستیم با همکاری آموزش و پرورش و دانشگاهها زمینه کشف استعدادهای جدید فراهم شود.
در پایان از قهرمان به شرح ذیل با اهداء جوایز تجلیل گردید:
رده سنی زیر 11 سال پسران:
محمدطاها سروی مقام اول ، مهربد حسینی مقام دوم و پوریا مردوار و کنعان سلیمانی مشترکا مقام سوم

رده سنی جونیور پسران :
نیما مردوارمقام اول ، امیرمحمد صفری مقام دوم و دانیال قنبری مقام سوم
رده سنی آزاد مردان:
هادی موسوی بازیکن ارزنده استان مقام اول، محمدآزمون مقام دوم و بهمن کیانی مقام سوم
رده سنی جونیور دختران:
آرینا خانقاه مقام اول ، کوثر قلی زاده مقام دوم و دینا نمازی و حسنا قلی زاده مشترکا مقام سوم
رده سنی آزاد بانوان:
سمیه مهری فر مقام اول ، فاطمه بستانی مقام دوم ، آنا موسی زاده و فاطمه مهدی نیا مشترکا مقام سوم

مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور خانواده های ورزشکاران، علاقمندان، مسولان ورزشی و فرهنگی استان، اعضای شورای شهر سرعین، رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل و رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر برگزار گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *