مسابقات رنکینگ جهانی جایزه بزرگ اسکواش «مشهدکاپ» +تصاویر

مسابقات رنکینگ جهانی اسکواش جایزه بزرگ مشهد کاپ در رده بزرگسالان با حضور ۳۲ ورزشکار مطرح اسکواش کشور در محل کورت های اسکواش آستان قدس رضوی در مشهد به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی هیئت اسکواش استان خراسان رضوی،مسابقات رنکینگ جهانی اسکواش جایزه بزرگ مشهد کاپ در رده بزرگسالان با همکاری موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی و هیئت اسکواش خراسان رضوی، به مناسبت ایام دهه مبارک فجر با حضور 32 ورزشکار مطرح اسکواش کشور در محل کورت های اسکواش آستان قدس رضوی از تاریخ 10 الی 12 بهمن ماه به مدت 3 روز برگزار شد.این دوره از مسابقات برای اولین بار در دهه گذشته است که در سطح کشوری در مشهد برگزار می‌شود و بالاترین سطح مسابقات داخل کشور محسوب می شود و به نفرات برتر امتیاز رنکینگ جهانی تعلق خواهد گرفت.

در همین راستا مهدی مختاری،سرپرست فنی مسابقات مشهد کاپ در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهارداشت: بعد از سال‌ها وقفه، شاهد برگزاری رقابت‌های اسکواش در بالاترین سطح با میزبانی مشهد عالی بودیم و 32 اسکواش باز برتر کشور در بخش آقایان، رقابت‌های خود را در مجموعه اسکواش ورزشگاه آستان قدس آغاز کردند.

وی افزود: پس از انجام دو مرحله بازی در صبح و بعد ازظهر 8 نفر راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شدند، در مرحله نیمه نهایی این مسابقات نیز عصر چهارشنبه 11 بهمن ماه سپهر اعتماد پور در 3 ست متوالی علیرضا شاملی را شکست داد و به فینال رسید.

مختاری ادامه داد: در بازی دوم این مرحله نیز پویا شفیعی فرد با نتیجه 3 بر 2 مقابل محمد رضا ضیاء کاشانی به پیروزی رسید تا رقیب اعتمادی در فینال شود؛ بدین ترتیب فینال نخستین دوره مسابقات مشهد‌کاپ امروز بین سپهر اعتماد‌پور و پویا شفیعی در کورت های آستان قدس رضوی برگزار شد.

 محمود صادقی،رئیس هیئت اسکواش خراسان رضوی نیز اظهارداشت:سپهر اعتمادپور از استان مرکزی به مقام نخست یافت و پویا شفیعی فرد از آذربایجان شرقی مقام دوم را کسب کرد همچنین علیرضا شاملی از کیش و محمدرضا ضیاء کاشانی از تهران نیز مقام سوم را به طور مشترک به دست آوردند.

وی ادامه داد: فدراسیون جهانی اسکواش به کشورها این مجوز را داده که در طی سال در کنار برگزاری مسابقات، نتایج 2 مسابقه منتخب که مختص ورزشکاران بومی کشور بوده را در رنکینگ جهانی در نظر داشته باشند، مسابقه جایزه بزرگ اسکواش یکی از آنها بود.

عکاس: محمد میکانیک

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *