نویدنیا: تلاش کردیم با بهترین کیفیت مسابقات رده های سنی دختران در اصفهان را برگزار کنیم

رییس هیات اسکواش اصفهان گفت: تلاش کردیم با بهترین کیفیت مسابقات رده های سنی دختران در اصفهان را برگزار کنیم.

بهزاد نویدنیا رییس هیات اسکواش استان اصفهان در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون اسکواش درباره میزبانی مسابقات رده های سنی دختران اظهار داشت: استان اصفهان با افتخار توانست برای چهارمین سال متوالی میزبان مسابقات دختران قهرمانی کشور در رده سنی کمتر از ۱۱ و ۱۳ را داشته باشد، در این دوره از مسابقات  ۶۷ ورزشکار از ۱۷ استان کشور باهم به رقابت پرداختند که مسابقات نیز از سطح کیفی مطلوبی برخوردار بود.

وی با اشاره به اهمیت استعدادیابی ادامه داد: با توجه به هدف گذاری و توجه  فدراسیون به بخش استعدادیابی و اینکه مقوله استعدادیابی و استعدادپروری یکی از مهمترین ارکان هر رشته ورزشی است، هیات استان اصفهان هم این مهم را سرلوحه کار خود قرار داده است. با توجه به رده سنی این عزیزان برای برگزاری دغدغه اصلی اسکان و تغذیه است. به همین خاطر سعی نموده ایم با تمام قوا و بهترین کیفیت این مسابقات را برگزار نماییم که امیدوارم این مهم صورت پذیرفته باشد. از فدراسیون اسکواش و اداره کل ورزش و جوانان استان و همه عزیزانی که دراین مسابقات ما را یاری دادند، کمال تشکر وامتنان را دارم.

رییس هیات اسکواش استان اصفهان با تاکید بر برگزاری مسابقات افزود: برگزاری مسابقات به صورت مستمر در کشور طبق تقویم فدراسیون و به صورت منظم در حال انجام می باشد که این امر باعث آماده بودن بازیکنان و ملی پوشان در سراسر سال می شود.

همچنین میزبانی مسابقات قهرمانی کشور توسط فدراسیون به استان‌هایی محول می شود که هم از لحاظ سخت افزاری و هم از نظر کیفی توانایی برگزاری مسابقات را داشته باشند. در این گونه مسابقات باید کلیه شرایط رفاهی برای بازیکنان مهیا باشد چون هر چه شرایط و عوامل محیطی بهتر و منظم تر باشد، ایجاد انگیزه بیشتری برای رشد آینده سازان اسکواش کشور می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *