پور صالحی: کادر اجرایی در فضایی گرم و صمیمی امور محوله رو به انجام رساندند

نگاره پور صالحی: کادر اجرایی در فضایی گرم و صمیمی امور محوله رو به انجام رسانند

نگاره پور صالحی ناظر فدراسیون در سومین دوره مسابقات بین المللی اسکواش یزد جونیور در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون اسکواش گفت: سومین دوره مسابقات بین المللی یزدجونیور با حضور پرشور شرکت کنندگان از روز سه شنبه ۱۴ آذرماه به میزبانی آغاز شد که با رقابت های جذاب و دیدنی در روز جمعه ۱۷ آذرماه پایان یافت، که ضمن تقدیر از کادر اجرایی، داوران، حکم و مدال به نفرات برتر مسابقات اهدا گردید.


وی ادامه داد: کادر اجرایی در فضایی گرم و صمیمی امور محوله رو به انجام رساندند که نجمه بوشهری مسئولیت سرپرست فنی بانوان را بر عهده داشتند و تیم داوری به سرداوری خانم کاشفی و فاطمه رحیمی، مرجان کریمی، نیلوفر گنجی پود و حدیث لطفعلی داوری مسابقات را عهده دار بودند.


پور صالحی ادامه داد: بازی شرکت کنندگان توسط نازلی امانی پور به عنوان ناظر تیم ملی با دقت مورد ارزیابی و رصد قرار میگرفت‌.


ناظر فدراسیون در سومین دوره مسابقات بین المللی اسکواش یزدجونیور افزود: با برگزاری این رقابت ها در تقویم سالانه فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران باعث شده تا بازیکنان با انگیزه مضاعفی خود را برای حضور در این مسابقات آماده کنند و این رقابت ها تبدیل به رویدادی برای محک بازیکنان استان های مختلف کشور شده که در هر دوره از مسابقات شاهد پیشرفت و ترقی بازیکنان هستیم که باعث رشد و پیشرفت اسکواش کشور عزیزمان ایران خواهد شد.


نگاره پور صالحی ناظر فدراسیون در سومین دوره مسابقات بین المللی اسکواش یزدجونیور در پایان خاطر نشان کرد: جا دارد تقدیر و تشکر از میزبانی خوب شهر یزد و رییس هیات محترم استان نیز داشته باشم که شرایط خوبی را برای رقابت بازیکنان از سراسر کشور را فراهم کردند و همچنین از کادر اجرایی که به برگزاری هرچه بهتر این مسابقات کمک کردند تشکری داشته باشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *