فینالیست های مسابقات اسکواش قهرمانی کشور رده سنی کمتر از ۱۵، ۱۷ و ۱۹ ارومیه مشخص شدند

پس از ۳ روز رقابت فینالیست های مسابقات اسکواش قهرمانی کشور دختران رده سنی کمتر از ۱۵، ۱۷ و ۱۹ سال ارومیه مشخص شدند.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون اسکواش، مرحله نیمه نهایی مسابقات اسکواش قهرمانی کشور دختران رده سنی کمتر از ۱۵، ۱۷ و ۱۹  سال پایان یافت و نفرات راه یافته به فینال مشخص شدند.

در رده سنی کمتر از ۱۵  سال باران روحانی توانست با نتیجه ۳ بر صفر از سد سانای اسدی عبور کند و به فینال راه پیدا کند، همچنین در همین رده سنی شاینا امیری ۳ بر ۰ از سد آمناء اسفندیاری عبور کند، و فینال این رده سنی بین باران روحانی و شاینا امیری برگزار خواهد شد.

در رده سنی کمتر از ۱۷  سال باران محمدپور توانست ۳ بر ۱ از سد عسل محمدی بگذرد، و راهی دیدار فینال شود، در دیگر مسابقه این رده سنی پرنیان نجفی و آیلین بابایی به مصاف یکدیگر رفتند که پرنیان نجفی موفق شد ۳ بر صفر حریف خود را شکست دهد و راهی فینال شود و فینال این رده سنی بین باران محمد پور و پرنیان نجفی برگزار خواهد شد.

همچنین در رده سنی کمتر از ۱۹ سال نازنین تقی نژاد و پارمین نکوپایان به مصاف هم رفتند که تقی نژاد موفق شد در ۳ ست متوالی حریف خود را شکست دهد و راهی دیدار فینال شود و در دیگر بازی این رده سنی نارگل رمضان زاده توانست ۳ بر صفر از سد شکیبا قلی پور بگذرد و دیگر فینالیست این رده شود، بنابر این فینال این رده سنی بین نازنین تقی نژاد و نارگل رمضان زاده برگزار خواهد شد.

مسابقات فینال این سه رده سنی از ساعت ۱۰:۰۰ روز پنجشنبه در خانه اسکواش ارومیه برگزار می‌شود.

شهناز شهربانیان نایب رییس فدراسیون به منظور حضور در فینال و آیین اختتامیه در ارومیه حضور دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *