با رای قاطع اعضاءآران برای دومین دوره متوالی سکاندار هیات اسکواش استان خوزستان شد

مهراد آران برای دومین دوره متوالی با حداکثر آرا به مدت ۴ سال سکاندار هیات اسکواش استان خوزستان شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون اسکواش، مجمع انتخاباتی هیات اسکواش استان خوزستان دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ به ریاست امیر عزیزی پور رییس فدراسیون اسکواش و با حضور بابک فقیر نایب رییس فدراسیون، حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان و اعضای مجمع برگزار شد.

در این مجمع پس از ارائه گزارشی از فعالیت هیات در یک سال اخیر برای انتخاب رییس جدید رای گیری شد و در نهایت مهراد آران با کسب ۱۶ رای از ۱۶ رای ماخوذه به مدت ۴ سال و برای دومین بار به عنوان ییس هیات اسکواش استان خوزستان انتخاب شد.

در ادامه به پیشنهاد آران، فاطمه احمدی نژاد به عنوان نائب رییس، مسعود آران خزانه دار و شهرام خسروی و ایمان قزلباشان و عزیز دانیالی بعنوان اعضای هئیت رییسه انتخاب شدند.

در پایان مجمع امیر عزیزی پور رییس فدراسیون اسکواش ضمن تقدیر و تشکر از حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان بابت حمایت های ایشان از ورزش اسکواش تاکید کرد: از تیم همراه هیات اسکواش استان خوزستان تشکر می کنم که باعث شدند این هیات در امتیازهای ارزیابی سیر صعودی داشته باشد. از زمان حضورم در فدراسیون هیات خوزستان در جایگاه ۲۰ کشور قرار داشت، در سال قبل به رتبه ۱۰ رسید و همچنان در حال پیشرفت است.

وی اظهار داشت: خانواده اسکواش خوزستان هر کدام نماینده بخش بزرگی از جامعه خود هستند و باید تغییر نگرش و  تفکر را در ورزش اسکواش را در دستور کار خود قرار دهند زیرا که اسکواش به ورزش المپیکی تبدیل شده و رشته ای که المپیکی شود، با ماقبل آن خیلی فرق خواهد داشت، در گام اول خود باید متوجه این تغییر نگرش شویم و در گام دوم این تغییر نگرش را به جامعه انتقال دهیم. زمانی تفکر این بود که در مراکز استان ها کورت داشته باشیم در حال حاضر این تفکر منسوخ شده و میبایست در تمامی شهرهای کشور کورت ایجاد نماییم. یکی از اهدافی که یک رییس هیات باید داشته باشد، احداث کورت و زیرساخت های آن در تمامی ۳۰ شهرستان های استان بر مبنای اولویت است. چرا که با توجه به المپیکی شدن اسکواش این هدفگذاری از اهمیت بالایی برخوردار است.

رییس فدراسیون اسکواش در پایان خاطر نشان کرد: مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان باید حمایت های لازم در جهت توسعه این رشته را فراهم کند. اسکواش از دغدغه های مهم هر استان باید باشد. مربیان نیز با توجه به تغییر نگرش و تفکر در این رشته باید به استعدادیابی و استعدادپروری  به عنوان دو مقوله جدا از هم مشغول شوند، بدنه ورزش و اسکواش استان خوزستان از همدلی خوبی برخوردار است و این همدلی باید حفظ شود تا به سمت جلو و به سوی موفقیت پیش روی کنید. ما هم در فدراسیون با همه توان در کنار شما هستیم تا به سوی اهداف مورد نظر گام بردارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *