غلام‌نژاد: تیم ملی اسکواش ۴ آبان به عراق می رود

به گزارش سایت رسمی فدراسیون اسکواش، محسن غلام‌نژاد جاوید مربی تیم ملی بزرگسالان در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون اسکواش درباره اردوی تیم ملی اظهار داشت: اردوی آماده سازی تیم ملی بزرگسالان جهت اعزام به مسابقات غرب آسیا با رویکردی برنامه محور و علمی، به میزبانی هیات اسکواش استان فارس در خانه اسکواش شیراز در حال برگزاریست.

وی ادامه داد: سمیع اله قاصدآبادی، سپهر اعتمادپور، پویا شفیعی، مجتبی کفیلی و محمد چنگانیان ۵ ملی پوشی هستند که زیر نظر کادر فنی در اردو حضور دارند و به تمرینات می‌پردازند.

جاوید افزود: در هفته اول اردو بیشتر تمرکز تمرینات بر روی آمادگی جسمانی و تمرینات پایه بود و بازیکنان فشار زیادی را تحمل کردند، خدارو شکر با توجه به برنامه ریزی و تغذیه و ریکاوری مناسب توانستن از این مرحله عبور کنند، بازیکنان با شرایط و قوانین اردو خودشان را تطبیق دادند و بنظر میرسد تا پیش از مسابقات بتوانن به حد مطلوبی از آمادگی دست پیدا کنند، در این اردو بنده به عنوان مربی، سجاد زارعیان به عنوان کمک مربی، بهنام صدیقیان مربی بدنساز، برنامه ریزی فنی لازم را انجام می‌دهند، همچنین نیز محمد خلیلی از استان فارس به عنوان سرپرست اردو این تیم را همراهی می‌کند.

مربی تیم ملی ادامه داد: تمرینات به صورت صبح و عصر ادامه دارد و بازیکنان تا روز ۲۸ مهرماه در فارس به تمرین می‌پردازند و سپس نیز از ۲۹ تا قبل از اعزام در مجموعه ورزشی انقلاب مشغول تمرین خواهند بود.

محسن غلام‌نژاد جاوید در پایان خاطر نشان کرد: مسابقات غرب آسیا از روز ۸ آبان آغاز خواهد شد و تیم ملی اسکواش از تاریخ ۴ آبانماه راهی شهر سلیمانیه عراق خواهد شد تا بازیکنان بتوانند با شرایط زمین و محیط سازگاری لازم را پیدا کنند و جا دارد نیز از میزبانی خوب هیات اسکواش استان فارس و تمامی خانواده اسکواش این استان تشکر و قدردانی را داشته باشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *