استارت تیم ملی رده های سنی اسکواش برای حضور پر قدرت در مسابقات قهرمانی آسیا

استارت تیم ملی رده های سنی اسکواش برای حضور پر قدرت در مسابقات قهرمانی آسیا

مهدی رهنما مسول کمیته تیم های ملی فدراسیون اسکواش در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون اسکواش: اردو انتخابی رده های سنی جوانان و نوجوانان پسر با حضور ۲۲ ورزشکار خانم و ۲۹ بازیکن آقا از جمعه ۱ دی الی ۳ دی ماه در تهران برگزاری می گردد.

وی ادامه داد: این اردو در ادامه انتخابی تیم های ملی جوانان و نوجوانان پسر و دختر برگزار میشود، و بعد از آنکه مسابقات یزد جونیور برگزار شد نفرات مورد نظر انتخاب و در حال حاضر در اردو حضور دارند.

رهنما افزود: در اردو از ورزشکاران تست خون و در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی گرفته خواهد شد، و این دو تست و آنالیزی که مربیان از ورزشکاران دارند ملاکی برای آنست که برنامه تمرینی برای هر ورزشکار تهیه و با هماهنگی مربیان استانی انجام شود.

مهدی رهنما مسول کمیته تیم های ملی فدراسیون اسکواش در پایان خاطر نشان کرد: ورزشکارانی که انتخاب شده اند بر مبنای برنامه تمرینی که مربیان ملی اراعه می دهند در استان های خود به تمرین میپردازند و کار تازه ای که در این اردو انجام داده ایم بصورت آکادمیک و سیستماتیک ورزشکاران را تحت کنترل قرار می دهیم و بصورت دقیق بازی و روش تمرینی آنان را آنالیز خواهیم کرد تا بتوانند در مسابقات بازی های بهتری از خود به نمایش بگزارن و در روز آخر جلسه ای داریم که مربیان بصورت کلی به ورزشکاران منتخب برنامه ها را توضیح خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *