بررسی راهکارهای توسعه اسکواش در استان کهگیلویه و بویراحمد

در دیدار میلاد بهره مندی سرپرست هیات استان کهگیلویه و بویراحمد با امیر عزیزی پور رییس فدراسیون اسکواش در خصوص راهکارها و برنامه های اجرایی توسعه و راه اندازی اسکواش در این استان تصمیم گیری بعمل آمد .

در ابتدای این نشست آقای بهره مندی درباره اقدامات صورت گرفته از جمله در اختیار قرار گرفتن محل اداری هیات و دیگر موارد انجام شده گزارشی ارائه کرد. در ادامه جلسه آقای امیر عزیزی پور رییس فدراسیون با تشکر از موارد انجام شده به اجرای قدم به قدم و متناسب با امکانات و شرایط موجود برای راه اندازی اسکواش در این استان تاکید کرد. رییس فدراسیون اسکواش گفت : ساخت یک سالن استاندارد و مناسب باید هدف اصلی هیات باشد ولی با توجه به شرایط فعلی هیات از طریق راه اندازی و ساخت کورت های سه طرف دیوار در پارک ها و مکان های پرتردد و دارای بازدید و همچنین نصب دیواره های یک طرف دیوار و اسکواش باز در سالن های چند منظوره دانشگاه ها و مدارس نسبت به جذب ورزشکار و افراد علاقمند اقدام کرد . عزیزی پور افزود : با راه اندازی کورت های سه طرف دیوار ، فدراسیون نیز آمادگی خود را برای برگزاری کارگاه های آموزشی و ارسال تجهیزات لازم اعلام می نماید. در پایان این نشست مقرر شد تا با پی گیری موارد مطرح شده نسبت به اقدامات لازم برای عملیاتی شدن موارد عنوان شده صورت پذیرد.

لازم به ذکر است استان کهگیلویه وبویراحمد به رغم اقدامات گذشته هنوز دارای کورت و ابنیه اسکواش نیست و راه اندازی و ساخت کورت مهم ترین هدف هیات استان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *