جعفری برای دومین دوره متوالی سکاندار هیات اسکواش استان مازندران شد

مجید جعفری برای دومین دوره متوالی سکان دار هیات اسکواش استان مازندران شد

به گزارش هیات سایت رسمی فدراسیون اسکواش، مجمع انتخاباتی هیات اسکواش استان مازندران چهار شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲، به ریاست امیر عزیزی پور رییس فدراسیون، بابک فقیر نایب رییس، علی رجبی مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران و اعضاء مجمع برگزار شد.

در این مجمع انتخاباتی مجید جعفری با کسب ۱۶ رای از ۲۰ رای ماخوذه به مدت ۴ سال و برای دومین دوره متوالی رییس هیات اسکواش استان مازندران شد، همچنین مهرانا قربانی دیگر کاندیدای مجمع ۴ رای کسب کرد.

در ادامه علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران با بیان اینکه در دوران ما بدانید کار سخت است و باید شبانه روز کار کنید اظهار کرد: اسکواش باید همگانی شود و از طریق شهرداری ها در پارک ها ظرفیت اسکواش را افزایش دهید و در کنار پرورش استعداد باید در کارهای فرهنگی هم پیشگام باشید.

هیات باید ورزشکارانی پرورش دهد که عاشق دین و نظام باشد.وی ادامه داد: ورزشکاران و قهرمان باید زبان گویای نظام باشند باید وقت بگذارید و جهادی کار کنید تا این رشته در کشور در جایگاه بالا قرار بگیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در پایان با اعلام حمایت از رشته اسکواش اظهار داشت: ما پای کار هستیم و همه خانواده اسکواش باید کمک کنند و تلاش کنید تا اسکواش مازندران رشد کند و قول داد بازسازی مجموعه تخصصی اسکواش را تا بهمن ماه انجام و در اختیار خانواده اسکواش قرار گیرد . در پایان این مجمع امیر عزیزی پور رییس فدراسیون اسکواش ضمن تقدیر و تشکر از علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران بابت حمایت های ایشان از ورزش اسکواش یادآورشد: باید کار کرد و تلاش را افزایش داد تا در چهار سال آینده رو به جلو حرکت کنید.

رئیس فدراسیون اسکواش با اشاره به اینکه، نگاه ویژه فدراسیون به بحث استعدادیابی و ورزش پایه است، گفت: تفکر ما این است که باید آینده اسکواش را بسازیم.عزیزی پور به فعال شدن اسکواش در کل استان اشاره کرد و ادامه داد: استان مازندران با پراکندگی زیادی که دارد باید هیات های شهرستانی فعالی داشته باشد.

و باید نگاه خودمان را عوض کنیم و با ایده‌های نو و خلاقانه برای پیشرفت اسکواش در مازندران تلاش کرد.

امیر عزیزی پور رییس فدراسیون اسکواش در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت ویژه گردشگری ورزشی که در استان مازندران وجود دارد، این استان می تواند میزبان اردوهای مختلف تیم ملی باشد‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *