دوره همسان سازی مربیان استعدادیاب کشور برگزار شد

پیرو هماهنگی های صورت گرفته از سوی کمیته استعدادیابی فدراسیون به جهت شناسایی و دعوت از مربیان منتخب استعدادیاب کشور طبق شاخص های تعریف شده ، دوره همسان سازی این مربیان طی روز های شنبه 28 بهمن در بخش مردان و یکشنبه 29 بهمن در بخش بانوان در باشگاه اسکواش انقلاب برگزار شد. سرکار خانم دکتر معصومه دوستی درباره مبحث رشد حرکتی و آزمون های سنجش این موضوع و اشکان اتحادی رییس کمیته استعدادیابی درباره مبحث آزمون های آمادگی جسمانی و شیوه اجرای طرح یکپارچه سازی ، اهداف و برنامه های مدنظر این کمیته طی این دو روز و به تفصیل مطالب مفیدی برای حاضران این دوره ارائه کردند.

امیر عزیزی پور رییس فدراسیون نیز با حضور در این دوره طی دو روز یاد شده با توجه به اولویت اصلی فدراسیون در بحث استعداد یابی ، درباره تفکر و هدف اصلی فدراسیون و همسان سازی آموزش مربیان استعدادیاب موارد مهمی را اعلام کردند. رییس فدراسیون با تاکید بر اهمیت استعدادیابی و ساختن نسل آینده اسکواش ایران و نگاه بلند مدت با توجه به المپیکی شدن رشته حمایت کامل خود را از برنامه های کمیته استعدادیابی اعلام کرد.

مقرر شده است تا دوره های آتی نیز درخصوص ایجاد بانک اطلاعاتی و ثبت تمامی داده ها برای تحقیق و پژوهش و برطرف کردن نواقص اقدام لازم بعمل آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *