فراخوان مسابقه بزرگ مجازی ” لبخند کودکانه “

لبخند کودکانه یکی از زیباترین و بی‌گمان معروف‌ترین لبخندهای جهان است. این لبخند، با وجود سادگی، قدرت بزرگی در خود جای داده است که بازتابی از شادی، انرژی مثبت، بی‌دغدغه‌گی و خیالات بی‌نهایت کودکان است. با به اشتراک گذاشتن این لبخند با دیگران و آموزش آن به نسل‌های آینده، می‌توانیم جامعه‌ای پر از سعادت، شادی و خوشبختی را ایجاد کنیم.

فدراسیون اسکواش در نظر دارد به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و آغاز ایام دهه مبارک فجر، مسابقه­ مجازی با عنوان “لبخند کودکانه” با همکاری کمیته کودکان و روابط عمومی فدراسیون برگزار نماید.

برگزاری مسابقه مجازی با عنوان ” لبخند کودکانه” به صورت تلفیقی از هنرهای عکاسی، کاردستی و رنگ آمیزی برای تمام کودکان خوش ذوق بارویکرد شادی کودکان و شکوفایی خلاقیت نوگلان ایران زمین با نظارت و عملکرد هماهنگ هیات های استانی به منظور اطلاع رسانی هرچه بهتر، همراه با جوایزی ارزنده به رسم یادبود برای برترین عکس های ارسالی صورت خواهد پذیرفت.

فایل از پیش طراحی شده ی مسابقه، در ابعاد کاغذ A3  که شامل 2 صفحه و به صورت فایل pdf میباشد.

لینک فایل یک

لینک فایل دو

لینک فایل سه

شرکت کنندگان مسابقه میتوانند از طریق لینک فایل های بالا آن را دریافت و نسبت به گرفتن پرینت رنگی آن اقدام نمایند.

آیین نامه و روش اجرایی مسابقه

  • علاقه مندان به شرکت در این مسابقه از لحاظ سنی میبایست کمتر از 9 سال باشند.
  • شرکت کنندگان کوچک ما با کمک خانواده میبایست استیکرها را برش زده، رنگ آمیزی نموده و با هنر و سلیقه خود قاب مورد نظر را تزئین نمایند و سپس عکس لبخند زیبای کودکانه ی خود را که، در قاب کاردستی شخصی خود گرفته اند، به شماره واتس آپ و یا ایتا اعلام شده، ارسال نمایند.
  • مهلت ارسال آثار فوق تا پایان روز جمعه 16بهمن ماه میباشد.
  • شرکت کنندگان در مسابقه میبایست آثار خود را با ذکر نام و نام خانوادگی، سن،  شماره تماس و استان محل سکونت خود را به شماره 09122064074  از طریق اپلیکیشن های ایتا و واتس آپ ارسال نمایند.
  • مسابقه مجازی “لبخند کودکانه” در دو مرحله انجام خواهد شد.
  • معیار ارزیابی برندگان مسابقه، تعداد بیشترین لایک میباشد که شرکت کنندگان آن را در دو مرحله میبایست کسب نمایند.
  • در مرحله نخست از طرف دنبال کنندگان صفحه اینستاگرامی کمیته کودکان فدراسیون، از طریق اینستاگرام به آدرس@ kids.squash کسب میگردد و در مرحله نهایی مسابقه بین 10 نفر برتری که بیشترین لایک را در پیج کمیته کودکان بدست آورده اند (5 نفر از شرکت کنندگان دختر و 5 نفر از شرکت کنندگان پسر) انتخاب و سپس رقابت نهایی و کسب لایک های بیشتر از طریق دنبال کنندگان پیج اینستاگرم فدراسیون اسکواش به آدرس@iran.squash  از تاریخ 17بهمن ماه لغایت 20 بهمن ماه انجام خواهد شد و نتیجه نهایی مسابقه در روز 22 بهمن ماه اعلام خواهد شد.
  • در پایان این مسابقه، 3 نفر برتر از شرکت کنندگان دختر و 3 نفر برتر از شرکت کنندگان پسر به عنوان برندگان مسابقه مجازی “لبخند کودکانه” اعلام خواهند شد که برای این عزیزان جوایزی در نظر گرفته شده است (جوایز برندگان مسابقه: نفرات اول راکت اسکواش جونیور، نفرات دوم عینک اسکواش و نفرات سوم توپ و گریپ اسکواش). پس از اعلام نتایج از برندگان مسابقه برای حضور در فدراسیون و به منظور دریافت جوایز خود دعوت به عمل خواهد آمد.

قوانین الزامی مسابقه                           

  • ارزیابان مسابقه ما شما هستید، پست های برتر مسابقه را لایک نمایید.
  • صفحه اینستاگرام فدراسیون @squash.iran و کمیته کودکان @kids.squash را فالو داشته باشید.
  • بمنظور کسب لایک بیشتر پست مورد نظر را برای دوستان خود ارسال نمایید.
  • این پست را استوری و پیج فدراسیون و پیج کمیته کودکان را تگ کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *