ربیعی برای دومین دوره متوالی سکاندار هیات اسکواش استان قزوین شد

صدیقه ربیعی برای دومین دوره متوالی با رای اعضاء به مدت 4 سال سکاندار هیات اسکواش استان قزوین شد

به گزارش سایت رسمی فدراسیون اسکواش، مجمع انتخاباتی هیات اسکواش استان قزوین سه شنبه 25 مهر 1402 به ریاست امیر عزیزی پور رییس فدراسیون اسکواش، بابک فقیر نایب رییس فدراسیون، عباس علایی مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین و اعضاء مجمع برگزار شد.

در این مجمع پس از ارائه گزارشی از فعالیت هیات در یک سال اخیر برای انتخاب رییس جدید رای گیری شد.

در این مجمع انتخاباتی صدیقه ربیعی با کسب 13 رای از 16 رای ماخوذه به مدت 4 سال و برای دومین بار رییس هیات اسکواش استان قزوین شد.

در ادامه به پیشنهاد ربیعی مهرشاد عسگری به عنوان نایب رییس، و خانمها فاطمه خامه دا و زهرا آتشگران‌ و آقایان فرشاد یعقوب خانی و هادی نیک فطرت بعنوان اعضای هیئت رئیسه انتخاب شدند. 

در پایان این مجمع امیر عزیزی پور رییس فدراسیون اسکواش ضمن تقدیر و تشکر از عباس علائی مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین بابت حمایت های ایشان از ورزش اسکواش یادآورشد: داشتن یک کورت و فعالیت 15 تا 20 نفر در اسکواش قزوین قابل قبول نیست و این وضعیت نشان می دهد زیرساختهای مناسبی ندارید و باید با تعامل و همکاری سایر دستگاهها زمینه تحول را مهیا کنید، بدون زیرساختها نمی توان انتظار توسعه و پیشرفت داشت و باید همت کنیم و با یک سری اقدامات و برنامه ریزی وضعیت را تغییر دهیم.

وی اظهارداشت: در سفر به استانها تلاش می کنیم با مشکلات و دغدغه ها و مطالبات خانواده اسکواش آشنا شویم و برای رفع آن اقدام کنیم اما لازم است ابتدا تفکر خود را عوض کنیم و سپس دنبال ایجاد زیرساخت و شرایطی باشیم تا امکان حضور علاقمندان بیشتری در این رشته مهیا شود.

عزیزی پور افزود: در استان زنجان از یک مربی استعدادیابی استفاده می کنند که شما هم می توانیم با اعزام ورزشکار و یا مربی از این شرایط برای ارتقای کیفی فعالیتها بهره مند شوید و منتظر تامین زیرساخت نباشید. 

رئیس فدراسیون اسکواش یادآورشد: توسعه این رشته در میان آقایان، توجه به استعدادیابی در سنین کمتر از 11 سال و افزایش مخاطبان و بیمه شدگان بایستی در اولویت برنامه های رئیس هیئت استان قزوین باشد.

امیر عزیزی پور رییس فدراسیون اسکواش در پایان خاطر نشان کرد: با روشهای قبلی نمی توان به نتیجه و موفقیت رسید و توصیه می شود در هر ماه یک روز کار همگانی کنید و مربیان در کنار شما قرار گیرند و این رشته فعالتر شود، در فدراسیون با همه توان در کنار شما هستیم و به درخواست های شما پاسخ می دهیم و آمادگی داریم برای ساخت سالن ورزشی اختصاصی اسکواش در قزوین به شما کمک کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *