رقابت ۱۰۹ ورزشکار دختر در دوازدهمین دوره مسابقات بین المللی اسکواش ایران جونیور

۱۰۹ ورزشکار در دوازدهمین دوره مسابقات بین المللی اسکواش ایران جونیور باهم به رقابت میپردازند

مرجان دریابیگی ناظر فدراسیون در دوازدهمین دوره مسابقات بین المللی اسکواش ایران جونیور در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون اسکواش گفت: مسابقات بین المللی اسکواش ایران جونیور به میزبانی استان تهران و در بخش دختران در مجموعه ورزشی دیباجی در حال برگزار میباشد.


وی ادامه داد: این مسابقات با حضور ۱۰۹ ورزشکار از ۱۶ استان کشور در رده های سنی کمتر از ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷ و ۱۹ سال برگزار میشود، و امسال دومین رویداری را شاهد میباشیم که رده سنی کمتر از ۱۱ سال بطور رسمی به مسابقات اضافه شده است و دارای رنکینگ است و این موضوع باعث پیشرفت و انگیزه برای بازیکنان از سنین پایه میشود.


دریابیگی افزود: عصر روز یک شنبه قرعه کشی مسابقات با حضور دبیرکل محترم فدراسیون، سرپرست فنی مسابقات و نماینده تیم های شرکت کننده انجام شد و رقابت ها در هر رده سنی به صورت تک حدفی و دور اول جدول پلیت برگزار میگردد.


کارشناس کمیته مسابقات ادامه داد: پیشرفت بعضی از بازیکنان واقعا قابل توجه بود و این باعث خوشحالی خانواده خواهد بود، زیرا که پیشرفت بازیکنان دیده شود این اتفاق باعث میشود بقیه نیز تلاش خود را چند برابر کنند و این خود انگیزه بازیکن را بالا میبرد که موضوع با اهمیتی است.


مرجان دریابیگی ناظر فدراسیون در دوازدهمین دوره مسابقات بین المللی ایران جونیور در پایان از حمایت ریاست محترم فدراسیون که به افراد فرصت می دهند تا در امر اجرا ورود کنند،همچنین از هیات تهران بابت میزبانی تشکر دارم.وی افزود در این مسابقات سوگل ثمودی سرپرست فنی مسابقات، ندا سروش سرداور مسابقات بوده که بهمراه تیم داوران متشکل از شیما روزبهی،غزاله کمپانی،نادیا شاهواری و مبینا لطفی نیا قضاوت مسابقات را بر عهده دارند و کادر اجرایی مسابقات را تشکیل می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *