رهنما: تمرکز بر برنامه محوری در دستور کار تیم ملی قرار گرفت

مهدی رهنما رییس کمیته تیم های ملی فدراسیون اسکواش: تمرکز بر برنامه محوری در دستور کار تیم ملی قرار گرفت.

مهدی رهنما رییس کمیته تیم های ملی فدراسیون اسکواش در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون اسکواش: هفته گذشته جلساتی با مربیان تیم های ملی در محل فدراسیون با حضور ریاست محترم و مسئولین مرتبط برگزار شده و مواردی مورد تصویب قرار گرفت‌.

وی ادامه داد: مقرر شد مسابقات یزد جونیور در رده های سنی پسران و دختران ملاک انتخاب برای دعوت به تیم ملی قرار گیرد و در راستای رشد و توسعه ورزش اسکواش به خصوص در رده های پایه ۶ نفر برتر به اردو تیم ملی دعوت شوند.

مهدی رهنما افزود: اواخر فروردین ماه سال آینده مسابقات قطر جونیور در رده های سنی برگزار میشود و فدراسیون به منظور رشد و توسعه در صورت مناسب بودن شرایط اعزام ۶ نفر در هر رده سنی را اعزام خواهد کرد، همچنین مسابقات انتخابی بانوان بزرگسال در تاریخ ۴ الی ۸ دی ماه در تهران برگزار میگردد که از ۱۰ رنکینگ برتر کشور جهت حضور در انتخابی دعوت بعمل خواهد آمد.

رییس کمیته تیم های ملی ادامه داد: نفراتی که در ۱۰ رنکینگ برتر قرار میگیرند میبایست تا ۲۹ آذرماه از طریق هیات های استانی اعلام آمادگی خود را به فدراسیون ارسال نمایند.

مهدی رهنما تاکید کرد: کلیه مسابقات انتخابی بانوان با لباس مصوب برگزار خواهد شد و برای مسابقات انتخابی بزرگسال آقایان منتظر شیوه انتخاب از سوی مربی تیم ملی بزرگسال میباشیم که پس از ارائه ایشان و تایید فدراسیون زمان و مکان آن اعلام خواهد شد.

مهدی رهنما رییس کمیته تیم های ملی فدراسیون اسکواش در پایان خاطر نشان کرد: تا زمان اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا چین، قطر و پاکستان حداقل ۲ بار تست در اکادمی و در اردوهای مختلف در استان های میزبان برگزار خواهد شد و در این دوره نیز با تفکرات جدیدی که در فدراسیون حاکم شده است در مسئله نخست برنامه محوری از ضرورتهای اصلی فدراسیون قرار گرفته که باید پس از آنالیز ورزشکاران توسط مربیان تیم های ملی تمرینات دائما زیر نظر گرفته شود و همچنین این برنامه ها توسط کمک مربیان ملی به مربیان استانی ارسال و مورد رصد قرار خواهر گرفت که ضمن برنامه محوری توجه به آموزش مربیان استان ها نیز مد نظر قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *