عزیزی‌پور: هاشمی بهترین گزینه برای وزارت ورزش است

رئیس فدراسیون اسکواش گفت: کیومرث هاشمی در همه بخش‌ها و سازمان‌های ورزشی تجربه دارد زیرا از لایه‌های پایین شروع کرده و پله پله بالا آمده و بهترین گزینه برای وزارت ورزش است.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون اسکواش به نقل از خبرگزاری ایرنا، امیر عزیزی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص انتخاب هاشمی‌ به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت ورزش اظهار داشت: خوشبختانه در او فدراسیون‌ها، اداره‌های ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و…. تجربه مدیریتی دارد و از بدنه ورزش است.

وی ادامه داد: با ظرفیتی که هاشمی دارد بهترین گزینه برای وزارت است زیرا در همه مسئولیت‌های ورزشی کار اجرایی کرده است. او حتی در امور مشترک فدراسیون‌ها بوده و تمام دغدغه‌های ورزشی را می‌داند. وظیفه ما نیز حمایت از این گزینه و کمک در خصوص اهداف کلان ورزشی است.

وی همچنین با اشاره به روند اسکواش ایران پس از اعزام به چین عنوان کرد: ما در حال آنالیز ملی‌پوشان در مسابقات چین هستیم و به نظرم دستاورد خوبی کسب شده است. مربیانی که رفتند و سطح ورزشکاران را دیدند، پیشنهادها و نظرات خوبی ارائه کردند.

رئیس فدراسیون اسکواش در مورد مسابقات پیش روی اسکواش گفت: مسابقات جایزه بزرگ را از ۲۷ تا ۳۰ شهریور در بخش مردان و بانوان به میزبانی یزد برنامه‌ریزی کردیم. از اول تا پنجم آبان نیز مسابقات ایران‌جونیور را در تهران داریم. این مسابقات برای بالا بردن رنکینگ ورزشکاران است و تا امروز پراکندگی و تعداد مسابقات را خیلی بیشتر کرده‌ایم. در حال حاضر هم به دنبال اردوی‌های بهتر و بیشتر هستیم تا بتوانیم کشور را صاحب سبک در آسیا و جهان کنیم.

وی با تاکید بر همگانی شدن اسکواش خاطرنشان کرد: کمیته همگانی روز جهانی اسکواش را در ۲۰ تا ۲۱ مهرماه تعیین کرده است و در بوستان‌های سراسر کشور کار خود را آغاز می‌کند. به دنبال آن هستیم که هر خانواده یک تیم اسکواش راه اندازی کند و در یک بوستان در مرکز هر استان تجهیزات پورتابل اسکواش را ببریم تا مردم بیش از پیش با این ورزش آشنا شوند. در این خصوص هیئت‌های سراسر کشور همراه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *