مجمع سالیانه استان گلستان برگزار شد

مجمع سالیانه هیئت اسکواش ‌استان گلستان به ریاست امیرعزیزی پوررئیس فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران و با حضور بابک فقیری نائب رئیس فدراسیون ، مهندس برزمینی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان ، اشکان اتحادی رئیس هیئت و سایر اعضا در دفتر مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان برگزار شد .

جلسه با تلاوت آیاتی چند ازکلام الله مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد .

سپس اتحادی گزارشی از عملکرد و وضعیت مالی هیئت ارائه داد.ودر ارائه تقویم سال 1402 از میزبانی مسابقات قهرمانی کشور و مسابقات بین المللی گرگان جونیور ، در آینده ای نزدیک خبر داد.

پس از آن مربیان و روسای هیئت های شهرستان ها صحبت کرده و خواسته های خودرا مطرح کردند .

در ادامه مهندس برزمینی ضمن خیر مقدم به ریئس و نائب رئیس فدراسیون و حاضرین در جلسه ، ضمن ابراز رضایت از عملکرد هیئت در طول تصدی اشکان اتحادی گفت : استان گلستان که در دوره قبلی در جایگاه بیست و نهم کشوری قرار داشت با عملکرد خوب اعضای هیئت رئیسه فعلی به رتبه ششم صعود کرده است و اظهار امیدواری کرد : که با اقدامات مجدانه و تلاش های مضاعف هیئت رده های بهتری به دست آید .

وی ادامه داد : از آنجائیکه استان گلستان در آینده نزدیک میزبان دورویداد قهرمانی کشور و بین المللی گرگان جونیورمی باشد ما قطعاً هیئت استان را حمایت خواهیم کرد . همچنین از رئیس فدراسیون نیزدر قبال هیئت در خواست حمایت کرد .

برزمینی افزود : که هیئت استان و هیئت های شهرستان ها از ظرفیت آموزش و پرورش برای ارتقای اسکواش استان استفاده کنند و هیئت رئیسه نهایت کوشش خود را به کار گیرند تا تعداد شهرستان های فعال در استان را افزایش دهند .

درادامه عزیزی پور رئیس فدراسیون از تلاش ها و زحمات اعضای هیئت رئیسه استان گلستان تشکر کرد و عنوان کرد که اسکواش استان گلستان در خواب زمستانی بود که در حال حاضر به ارتفا برده شده است .

وی بیان کرد: هیئت استان به دنبال بهترین ها برای مربی ، ورزشکار و زحمتکشان اسکواش در استان باشند و آن ها را حمایت کنند چرا که ما جا معه اسکواش را تشکیل می دهیم و به عنوان عضوی از جامعه باید اسکواش را به سمت جلو ببریم .

رئیس فدراسیون برافزایش آمار بیمه ورزشی و انجام بیمه ورزشی از طریق سامانه مبین تأکید کرد و ادامه داد که بحث استعداد یابی یکی از دغدغه ها و نکته های مهم در اسکواش می باشد که این مهم باید از طریق آموزش و پرورش صورت گیرد تا مابتوانیم جامعه مخاطب را در استان افزایش دهیم چرا که افزایش جامعه مخاطب مساوی با افزایش آمار بیمه است و این موضوع یکی از اهداف فدراسیون می باشد .

عزیزی پور در پایان خاطرنشان کرد : ما در واگذاری میزبانی مسابقات و اردو های تیم ملی به استان ها خیلی سفت و سخت می گیریم چرا که یک استان در بخش قهرمانی فعالیت دارد یک استان در بخش همگانی و استان دیگر در بحث استعداد یابی و گلستان استانی است که در همه این موارد ظرفیت و قابلیت دارد وی همچنین حمایت های مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان را نیز از یکی از ظرفیت های استان قلمداد کرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *