مجمع عمومی سالیانه هیات اسکواش استان تهران برگزار شد

مجمع عمومی سالیانه هیات اسکواش استان تهران به ریاست امیر عزیزی پور رییس فدراسیون برگزار شد

به گزارش سایت رسمی فدراسیون اسکواش، مجمع سالیانه هیات اسکواش استان تهران به ریاست امیر عزیزی پور رییس فدراسیون اسکواش و با حضور ایرجی معاون ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و اعضاء مجمع برگزار شد.

در ابتدای این مجمع محمد آران گزارشی از عملکرد فنی و مالی هیات در سال ۱۴۰۱ ارائه داد که به تایید و تصویب اعضاء مجمع رسید.

همچنین در ادامه این مجمع ایرجی معاون ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران بر توسعه ورزش اسکواش و همگانی کردن آن در استان تهران و فعال نمودن هیات های استانی تاکید نمود در پایان این مجمع امیر عزیزی پور رییس فدراسیون اسکواش با اعلام این نکته که عملکرد هیات اسکواش استان تهران در سال ۱۴۰۱ خوب بوده است امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و با توجه به آنکه هیات اسکواش استان تهران ظرفیتی است که میتواند در کنار فدراسیون در بخش اجرایی فعالیت نماید این ظرفیت در سال جاری به حداقل رسیده است امیدوارم در زمان های پیش رو با نگاه ویژه هیات استان به روزهای خوب خود برگردد.

شایان ذکر است در این مجمع طی پیشنهاد آران اعضای مجمع آقایان اصغر احمدزاده و محمد فاطمی و خانم فهیمه کبیر جباری را به عنوان اعضاء هیات رییسه انتخاب کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *