پاسبان سکاندار هیات اسکواش استان گیلان شد

محسن پاسبان به مدت ۴ سال سکاندار هیات اسکواش استان گیلان شد

به گزارش سایت رسمی فدراسیون اسکواش، مجمع انتخاباتی هیات اسکواش استان گیلان یک شنبه ۲۸ آبان، به ریاست امیر عزیزی پور رییس فدراسیون اسکواش و باخضور بابک فقیر نایب رییس و، علی کتابفروش دبیرکل و منصور غفاری معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان و اعضاء مجمع برگزار شد.

در این مجمع انتخاباتی محسن پاسبان با کسب رای اعضاء مجمع به مدت ۴ سال سکاندار هیات اسکواش استان گیلان شد.امیر عزیزی پور رییس فدراسیون اسکواش ضمن تقدیر و تشکر از اعضای مجمع استان گیلان ، انتخاب محسن پاسبان را به عنوان رییس جدید هیات اسکواش استان گیلان تبریک گفت و در سخنان خود اشاره داشت با توجه به رویکرد جدیدی که در فدراسیون وجود دارد اظهار امیدواری کرد که با استفاده از تمام ظرفیت های موجود در گیلان، این رشته ورزشی نیز در راستای هدف گذاری فدراسیون دچار تغییرات خوبی شده و در مسیر توسعه و پیشرقت قرار گیرد.

همچنین عزیزی پور در پایان سخنان خود از محمد رضا فرمند که ۱۲سال رییس هیات اسکواش استان گیلان را بر عهده داشت تقدیر و تشکر کرد و اعلام کرد از توانایی های وی در فدراسیون بهره مند خواهیم شد.

شایان ذکر است طیار پور دیگر کاندیدای حاضر نیز با پیشنهاد پاسبان رییس جدید هیات و رأی اعتماد اعضای مجمع به عنوان عضو هیات رییسه انتخاب شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *