پسران فینالیست مسابقات اسکواش بین المللی گرگان جونیور مشخص شدند

پس از ۳ روز رقابت فینالیست های مسابقات پسران گرگان جونیور مشخص شدند

به گزارش سایت رسمی فدراسیون اسکواش، با پایان یافتن مرحله نیمه نهایی رقابت های اسکواش بین المللی گرگان جونیور پسران در رده های سنی کمتر از ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷، ۱۹ نفرات راه یافته به فینال مشخص شدند.

در رده سنی کمتر از ۱۱ سال، سامیار صفری و مصطفی احراری با شکست حریفان خود به فینال مسابقات راه پیدا کردند و در مقابل یکدیگر بازی خواهند داشت.

در رده سنی کمتر از ۱۳ سال، رایان گلابیان و امیر رضا الوانساز جواز حضور در فینال راه کسب کردند و برای کسب مقام قهرمانی باهم به رقابت خواهند پرداخت.

در رده سنی کمتر از ۱۵ سال باربد چاووشی و فرزاد حق پناه در فینال برای کسب مقام مدال ارزشمند طلا با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

در رده سنی کمتر از ۱۷ سال محمد چنگانیان و محمد صالح آخانی نیز به مرحله نهایی راه پیدا کردند و برای کسب عنوان قهرمانی باهم به رقابت خواهند پرداخت.

همچنین در رده سنی کمتر از ۱۹ سال کوشا فدائی و امیر حسین رضا زاده راهی دیدار نهایی شدند و برای کسب عنوان قهرمانی به رقابت خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است، مسابقات بین المللی گرگان جونیور در بخش پسران با حضور ۱۳۵ ورزشکار و از ۱۶ استان در خانه اسکواش گرگان در حال برگزاری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *