اقتداری: حضور بازیکنان کمتر از ۱۹ سال در کنار بزرگسالان در اردوی تیم ملی باعث افزایش تجربه و انگیزه‌ی آنها و پیشرفت هرچه بیشتر اسکواش کشور می‌شود.

فرشته اقتداری: حضور بازیکنان کمتر از ۱۹ سال در کنار بزرگسالان در اردوی تیم ملی باعث افزایش تجربه و انگیزه‌ی آنها و پیشرفت هرچه بیشتر اسکواش کشور می‌شود.

فرشته اقتداری عضو تیم ملی بانوان در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون اسکواش گفت: به مدت ۸ سال است که افتخار دارم عضو تیم ملی اسکواش باشم و در مسابقات و اردو ها بسیاری نیز حضور داشته باشم.

وی ادامه داد: این دوره از اردوها برای نخستین بار در بخش بزرگسالان در شهر گرگان در حال برگزاری است، با توجه به شرایط کورت ها و میزان بانس توپ در زمین های خارج از ایران، شهرهای مرطوب از جمله گرگان، رشت، ساری و کیش بهترین انتخاب برای برگزاری تمرینات تیم ملی است.

اقتداری افزود: این دوره از اردو از ۱۳ تا ۱۹ بهمن ماه در حال برگزاری میباشد تمرینات در ۲ تایم صبح و بعدازظهر انجام میشود که هم تمرینات توپی و هم تمرینات بدنی در برنامه مربیان به خوبی جای گرفته است.

عضو تیم ملی بانوان ادامه داد: این اردو جهت آماده سازی برای مسابقات قهرمانی آسیا جوانان و بزرگسالان در خردادماه و تیرماه سال آینده است، بازیکنانی که در اردو حضور دارند ۴ بازیکن کمتر از ۱۹ سال هستند و ۴ بازیکنی که پس از انتخابی به عضویت تیم ملی بزرگسالان در آمدند و با توجه به آنکه تیم بسیار جوانی هستیم، با برنامه های بلند مدت و با هدف مربیان و اعضای فدراسیون شاهد نتایج مثبتی در آینده خواهیم بود، حضور بازیکنان کمتر از ۱۹ سال در کنار بزرگسالان باعث افزایش تجربه و انگیزه‌ی آنها و پیشرفت هرچه بیشتر اسکواش کشور می‌شود.

فرشته اقتداری عضو تیم ملی بانوان در پایان خاطر نشان کرد: جا دارد از اعضا هیات اسکواش گلستان که تا به امروز حداکثر تلاش خود را برای فراهم کردن بهترین شرایط میزبانی و همچنین نیز از ریاست محترم فدراسیون بابت حمایت های بی دریغ شان نسبت به ورزش بانوان تشکر فراوان داشته باشم، انشاالله با حمایت های فدراسیون و جذب حامی مالی بتوانیم اتفاقات شگفت انگیزی در بخش بانوان کسب نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *