حضور 3 مدیرکل در مجمع انتخابات کرمان

مجمع عمومی انتخابات هیات اسکواش کرمان در محل اداره کل راهداری استان به ریاست امیر عزیزی پور رییس فدراسیون اسکواش و با حضور سه مدیرکل برگزار شد.

درمجمع انتخابات هیات اسکواش که با حضور آقایان پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان ، احسان عراقی زاده مدیرکل راهداری استان کرمان و محسن عراقی زاده مدیرکل هواشناسی استان کرمان همراه بود پس از گذشت سه سال از بلاتکلیفی هیات اسکواش استان که با سرپرستی اداره می شد در نهایت با انتخاب آقای محسن عراقی زاده به عنوان تنها نامزد انتخابات که سابقه ریاست هیات اسکواش استان را نیز داشتند پایان یافت.

در پایان مجمع و به دعوت مدیرکل راهداری استان ، هیات همراه اداره کل ورزش و جوانان و هیات اسکواش استان به همراه رییس و نایب رییس فدراسیون از امکانات پیشرفته رصد جاده ای بازدید به عمل آوردند. مدیرکل راهداری استان کرمان هدف از این بازدید را آشنا کردن جامعه ورزش  با امکانات اداره کل راهداری برای کمک در جهت کاهش تلفات جاده ای استان کرمان اعلام کرد. رییس فدراسیون نیز ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده از سوی وزارت راه و ترابری و به خصوص اداره راهداری استان کرمان انجام اینگونه اقدامات را برای فرهنگ سازی و پایین آمدن سوانح جاده ای در استان و کشور بسیار موثر خواند و برای این عزیزان آرزوی موفقیت کرد .

لینک ویدیو بازدید رییس فدراسیون از اداره کل راهداری استان کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *