راهکارهای معرفی و توسعه اسکوش در شهرکرد در دیدار رییس فدراسیون با شهردار این شهر بررسی شد

در نشستی با حضور عزیزی پور رییس فدراسیون اسکواش و شهردار شهرکرد راهکارهای توسعه اسکواش در این شهر بررسی و هدف گذاری شد.

شهردار شهرکرد در این جلسه با بیان اینکه ورزش، پایه اصلی ایجاد نشاط اجتماعی است، گفت: اسکواش، رشته توسعه نیافته در شهرکرد است اگرچه ظرفیت‌ها و استعدادهای لازم را برای مطرح شدن در این شهر را دارد. محمدحسین واحدیان افزود: رشته ورزشی اسکواش باید بیشتر شناخته و به مردم معرفی شود زیرا هرچه زمینه آشنایی این هیئت در شهر بیشتر فراهم شود باعث رونق بیشتر این ورزش در سطح شهر می‌شود.وی با بیان اینکه قدم اول رشد رشته اسکواش در شهرکرد ایجاد زیرساخت مناسب است چون نبود زیرساخت مناسب، باعث شده تا اسکواش به عنوان یک رشته ورزشی مهجور و ناشناخته در شهرکرد معرفی شود، اضافه کرد: همه تلاش خود را برای کمک به این رشته ورزشی انجام می‌دهیم.

ماشالله ایزدی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد همچنین با توجه به تاثیر مثبت ورزش در سلامت شهروندان که ضامن سلامت اجتماع است، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با ایجاد زیرساخت مناسب در شهرکرد شرایط رشد و گسترش اسکواش را فراهم کنیم تا نوجوانان و جوانان بتوانند در این رشته مهیج فعالیت کنند چون یکی از اهداف ما جذب جوانان است.

امیر عزیزی پور رئیس فدراسیون اسکواش نیز این اظهار داشت: اسكواش در دنیای ورزش امروز چشم انداز روشنی را پیش رو دارد، به طوری كه مورد توجه و تاكید افراد و طرفداران بی شماری قرار گرفته است و پیش بینی می شود ظرف سال های آینده به عنوان یكی از پر طرفدارترین رشته های ورزشی در سنین مختلف مطرح شود. وی با درخواست کمک از شهردار شهرکرد برای ساخت کورت و ایجاد زیرساخت مناسب برای این رشته ورزشی افزود: رشته اسکواش ظرفیت همگانی شدن را دارد و باید تلاش شود تا خانواده‌ها این رشته را بیشتر بشناسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *