سپری: پیشرفت چشمگیر بازیکنان استانی و نزدیک شدن به سطح بازیکنان تیم ملی از نکات قابل توجه مسابقات یزد جونیور بوده است.

نوید سپری: پیشرفت چشمگیر بازیکنان استانی و نزدیک شدن به سطح بازیکنان تیم ملی از نکات قابل توجه مسابقات یزد جونیور بوده است.

نوید سپری ناظر تیم های ملی در سومین دوره مسابقات بین المللی اسکواش یزد جونیور در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون اسکواش گفت: سومین دوره مسابقات بین المللی یزد جونیور از روز سه شنبه ۱۴ الی ۱۷ آذرماه با شرکت ورزشکاران پر انگیزه از سراسر کشور به میزبانی مجموعه کوثر یزد برگزار شد.


وی ادامه داد: سطح بالای مسابقات و راهیابی بازیکنان تیم ملی به فینال مسابقات شاهد بودیم و پیشرفت چشم گیر بازیکنان استان های دیگر و نزدیک شدن به سطح بازیکنان تیم ملی از نکات قابل توجه در این مسابقات بوده است که جا دارد از زحمات مربیان زحمت کش استانی که چنین استعداد هایی را پرورش داده اند تقدیری داشته باشم.


نوید سپری افزود: از دیگر نکات جالب توجه میتوان به نزدیکی سطح فینالیست ها به هم را اشاره کرد که جذابیت مسابقات را دو چندان کرده بود، و بالا رفتن سطح کمی و کیفی از لحاظ تکنیکی و تاکتیکی کاملا در بین شرکت کنندگان مشهود بود، کمیته تیم های ملی با رصد مستقیم ملی پوشان و و نفرات جدیدی که به اردوهای ملی اضافه خواهند شد مبتنی بر سیاست های فدراسیون در جهت داشتن تیم ملی یکدست و قدرتمند جهت حضور در بازیهای قهرمانی آسیا و پرورش مستعدین و نفرات پشتیبان تیم ملی در سالن حضور داشته و گزارشات خود را به کمیته فنی و تیم های ملی ارائه خواهد داد.


نوید سپری ناظر تیم های ملی در سومین دوره مسابقات بین المللی اسکواش یزد جونیور در پایان خاطر نشان کرد: ضمن تبریک به مقام آوران مسابقات که زحمات زیادی را برای کسب مقام های قهرمانی کشیدند و نیز از آنان بسیار خواهیم شنید از ریاست محترم هیات استان و کادر اجرایی مسابقات که زحمات بسیاری را برای برگزاری مسابقات کشیدند نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *