عزیزی‌پور: اشراف رهبری به مسائل ورزشی، موجب دلگرمی است

رئیس فدراسیون اسکواش ایران درباره دیدار جامعه ورزشی ایران با رهبر معظم انقلاب، گفت: مهم‌ترین بحثی که در این دیدار معنوی شاهد آن بودیم، اشراف بسیار زیاد ایشان به مباحث ورزشی بود که دلگرمی خوبی به جامعه ورزش می‌دهد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون اسکواش به نقل از خبرگزاری ایرنا؛ امیر عزیزی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص دیدار جامعه ورزش کشور با رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: در این دیدار به خوبی مشخص شد که از سوی مقام معظم رهبری در حال رصد هستیم و این مهم، امید و انگیزه مضاعفی به ما داد.

وی ادامه داد: رویکرد رهبری به بحث بین الملل، مسیر تازه‌ای را به فدراسیون‌های ورزشی معرفی کرد که حق ورزش ایران را با جدیت پیگیری کنند. باید رهنمودهایی ایشان را سرلوحه کار داشته باشیم.

رئیس فدراسیون اسکواش ایران با اشاره به ظرفیت‌های داخلی، عنوان کرد: استفاده از این ظرفیت‌ها یکی از نقطه نظرات مهم رهبری بود. باید به سمت و سوی توانمندسازی نیروهای انسانی برویم، زیرا کشور قدرتمند، باید ورزش قوی نیز داشته باشد.

وی با تاکید بر محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: در خصوص مظلومیت غزه تفسیر زیبایی را از رهبر انقلاب شنیدیم که پیروزی اول و بزرگی را از آن مردم مظلوم غزه دانستند. ایشان در ادامه عملکرد رژیم صهیونیستی را برای پنهان کردن پیروزی غزه و تغییر فضا دانستند، چراکه رژیم غاصب نمی‌خواست در سطح بین‌الملل زیر سئوال برود که در این مسیر هم شکست خورد.

عزیزی‌پور افزود: صحبت‌های رهبری باعث شد تا متوجه شویم اشراف ایشان به تمامی مسائل چقدر زیاد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *